Tisdag 3 Maj 2011 - Dag 11

Tisdagen valde vi att stor shoppa. Vi åkte ut till Robinson Mall där vi även passade på att käka lunch på Ichiban, som ni vet är det ett av mina favorit ställen. Det blev en del shopping för oss båda. Blev lite saker till mig själv, sedan köpte jag även lite småsaker till pojkarna.


Så här ser det ut då man äter på Ichiban, dom lagar maten framför en.

Först får man en soppa

Sedan får man en supergod sallad

Sedan självaste maten, stekt ris, stekta nudlar, grönsaker och steak

Såhär mycket shoppade vi, som ni ser så förstår ni att Elin inte kunde ta hem så mycket av mina saker ;)

Jag köpte ett par supersöta skor från Steve Madden


Michael Jackson spel, har ännu inte provat det dock

Köpte choklad till mormor och morfar


Såhär stor är en liten dricka i USA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0