Batmobile in downtown Pittsburgh

Här kommer lite bilder som jag tänkt lägga upp för ett tag sedan. Helgen som pappa och Lina åkte hem, passade jag på att träffa Nadja för första gången. Vi träffades i downtown eftersom hennes familj var på resande fot innan dom skulle komma till Pittsburgh, så då fick hon bo på hotell innan dom kom tillbaka. Då jag var på väg till att möta upp henne träffade jag ett par äldre damer som undrade efter vägen till en speciell gata, dom ville nämligen se batmobile som då skulle vara i stan. Då dom sa det ringde jag genast Nadja för att säga att vi skulle gå dit.

Tråkigt nog så då vi kom dit så hade dom redan spelat klart och kört bort batmobile. Men vi fick i alla fall se en massa snö i downtown, som faktiskt var små pappersbitar. Super häftigt tyckte jag! Måste säga att det var en konstig känsla att gå runt i snö då man själv gick runt i shorts och linne. Det var nog bara en gång i livet man får en sån känsla.


Några av platserna som ni kan tänkas se i nya batman filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0