Lördag 12 Mars

Hej på er!

Hoppas att det är bra med er alla!
Igår hade jag en jätte trevlig kväll med Bridget. Som sagt så började det med att jag åkte iväg till Boston Market för att köpa mat. Det blev köttfärslimpa med potatismos, väldigt gott! Sedan efter det åkte jag till Bridget för att hämta upp henne, som tur är så bor hon bara 13 minuter från mig. Så nu har jag äntligen någon som bor i närheten! Det blev att vi åkte till The waterfront för att titta på bio. Vi såg filmen Red Riding Hood med Amanda Seyfried. Det var faktiskt en rätt bra film, och den som var vargen var inte den som man trodde.

Nu börjar jag att jobba om 30 minuter, så idag jobbat jag till kl 22. Så en lång dag,
men det kommer att gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0