Torsdag 16 Juni 2011

Gissa vad jag har köpt idag! Jo, jag har faktiskt köpt biljett till Taylor Swifts konsert här i Pittsburgh på lördag. Jag längtar något så grymt mycket, det ska verkligen bli så himla roligt! Och sedan nästa torsdag väntar Katy Perrys konsert som jag köpte biljetter till i februari. Tänka sig vad tiden går fort!

I övrigt så hade den äldsta pojken sin sista dag på dagiset idag och nästa vecka börjar han på ett annat. Det är mer som sommar skola. Nästa stället är även det stället som han kommer att gå till under hösten. Han börjar verkligen att bli så himla stor! Vi har haft en väldigt intressant dag idag. Dom håller på att bygga om vägen utanför vårat hus. Vilket faktiskt sträcker sig ganska långt, men dom har börjat på en bit av den. Så nu är det massor av olika traktorer och alla möjliga fordon utanför vårat fönster. Även en polisman som dirigerar polisen. Såhär mycket hålligång har dom ju inte haft här utanför tidigare. Så jag och pojkarna har suttit ute på verandan stora delar av dagen idag för att se hur allt går till. Jag kan faktiskt säga att jag var minst lika intresserad för en gångsskull! Men det blir hur bra som helst med en ny och fin väg utanför, för den innan var hemsk! Hål överallt och väldigt bucklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0