Lisa tipsar

Jag tyckte att det var på tiden att tipsade om något som faktiskt fungerar riktigt bra. Det är ett top coat som torkar super snabbt. Och då menar jag snabbt! Först lägger jag på nagellacken som vanligt, sedan kan du direkt måla på med detta över. Och efter att du är färdig med den andra handen kan du ta på naglarna på handen som du först målade. Jag skojar verkligen inte, utan det fungerar faktiskt!

Fast jag målar först båda händerna och sedan låter jag det torka bara i 1 minut eller 2 och sedan målar jag på med top coat. Och för att göra så att det håller ännu bättre brukar jag låta bli att ta på naglarna dom första minuterna. Här i USA kan jag köpa den nästan var som helst, och så vitt jag vet går det även att köpa hemma i Sverige! Har ni möjlighet så prova!


Det heter Seche Vite Dry Fast Top Coat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0