Midsommar 2011

Nu var det väldigt länge sedan jag gjorde ett inlägg. Jag har faktiskt varit rätt bra på att ta bilder, men mindre bra på att faktiskt lägga upp dom här på bloggen. Jag tänkte att jag måste ju börja någonstans, så nu kommer det lite bilder från midsommar.

Midsommar firade jag med Emma, Haley, Ida och Susanne. Jag tyckte att det var en bra midsommar och till middag blev det kräftor och västerbottensost paj, vilket inte alls var helt fel! Det var meningen att vi skulle åka ut senare på kvällen, men det slutade med att jag och Emma stannade kvar hos henne. Hur var eran midsommar?


Emma och Haley.

Två trevliga svenska tjejor, Ida och Susanne.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0