Måndag 18 Juli 2011

Hej på er!

Nu var det återigen ett bra tag sedan jag skrev ett inlägg. Men jag kan faktiskt skylla på att det beror på skolan, men det är snart över. Så snart har jag inget att skylla på! Imorgon har jag min sista klass, så efter det no more school! Och det är jag överlycklig över. Tänka sig att då har man klarat allt, så himla underbart. Det har verkligen inte varit lätt måste jag säga, så nu har jag tänkt att slutföra den sista uppsattsen. Vilket verkligen behövs. 10 sidor här kommer jag!

Något roligt hände inatt. Ibland undrar jag verkligen vad det är jag drömmer om! Inatt då vaknade jag, och jag tror att jag var vaken. Men på något sätt är det som att jag inte är det, för jag skulle inte göra sakerna som jag gjorde normalt om jag verkligen var vaken. Nu till vad som faktiskt hände. Jag stod av någon anledning upp i sängen och slet ut täcket ur sängen (min säng är bäddad med 3 lakan som sitter fast runt/under sängen), vilket inte är det lättaste då det verkligen sitter fast. Men på något sätt fick jag ut täcket och jag tog ett steg ut från sängen, fråga mig inte varför. För jag har inte en aning om varför. Självklart föll jag ner på golvet och jag hoppade snabbt upp i sängen och drog på mig täcket. Och jag kände hur min handled gjorde ont och mina knän också. Så på morgonen då jag kollade så hade jag faktiskt fått 2 skrapsår på knäna. Jag berättade för Claire om vad som hände, vilket jag själv inte riktigt vet. Men det är vad jag tror har hänt och lite små bitar som jag kommer ihåg som jag formulerat ihop. Och hon sa att hon hörde den stora smällen och hoppade upp för att se om det var någon av pojkarna som fallit ur sängen, vilket det självklart inte var. Utan det var klumpiga Lisa.

Man kan ju verkligen undra vad det är som försigår i mina drömmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0