Tisdag 25 Januari

Nu har jag för första gången haft min lektion, äntligen! Jag tyckte att det var väldigt roligt, och jag tror att det kommer att bli väldigt intressant. Jag har redan fått en läxa och det är att till nästa vecka hitta en bild på något som jag känner väldigt starkt för. Som till exempel mot rökning eller något liknande. Och då får jag hitta en bild som säger sitt och sedan skriva en text till. Så det blir spännande att se hur det slutar, vet inte alls vad jag ska välja för ämne, men något bra kommer jag nog på! För första gången känner jag mig väldigt taggat för att plugga, vill öppna boken och börja läsa. Men nu är det istället tid för läggdags.

Jag hoppas att allt är bra med er där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0