Torsdag 9 September

Jag är just nu jätte glad! Jag fick idag hämta ut mitt pass och jag fick även hem mitt internationella körkort. Så det är jag är super glad över! Jag som har oroat mig så himla mycket över att inte hinna få hem dom. Så nu det enda som saknas är att väskorna blir packade och papprena utskrivna!

Idag har jag även bakat fika till Tm, fick lite hjälp av mamma då det tog väldigt lång tid. Det blev en hasselnöts tårta med en kräm i, och en Black and White tårta. Båda två var riktigt goda, men jag hade nog överskattat deras förmåga att äta. Mer än hälften av fikat blev över, så imorgon har dom fika också.


Vad tycker ni om den stora Black and White tårtan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0