Måndag 6 September

Nu väntar spännande dagar framför mig, men ett par väldigt hektiska dagar! Helt galet att det är bara en vecka kvar, tiden har verkligen gått otroligt snabbt! Kollade igår upp hur lång flygtiden totalt kommer att bli, och jag tror nästan att jag höll på att dö. 13 jävla timmar och 15 min, är det inte helt sjukt! Trodde absolut inte att det skulle ta så lång tid. Blir mellanlandning i London och sedan till New York, men allt känns spännande och det går säkert fortare än vad man tror.

Veckans schema:

Tisdag: Jag och syster flyger till Stockholm.
Onsdag: Besök på ambassaden, sedan flyger vi hem igen.
En snabbvisit helt enkelt!
Torsdag: Bjuda på fika på jobbet.
Fredag: Åker upp till Umeå över dagen.
Lördag: Packning och säga så många
hejdå som möjligt!
Söndag: Då bär det av ner till huvudstaden
för på måndag morgon flyger jag iväg.

Däremellan är det en massa andra saker att fixa också, hoppas att tiden räcker till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0