Torsdag 30 September

Idag gick lite bättre än igår, men idag var istället den yngsta på lite dåligt humör. Han hade igår varit och tagit en influensa spruta. Så det var inte så konstigt att han hade lite feber och var lite gnällig. Men det löste sig tillslut! Jag har precis sett gårdagens program av idol och även några snuttar från dagens. Det finns faktiskt riktigt många bra i år. Mina favoriter är nog Jimmy, Minnah, Jay, Olle, Freja och Alice. Men det finns många andra som är riktigt bra också!

Imorgon börjar jag inte förän kl 1, vilket känns riktigt skönt! Familjen har fortfarande deras förra nanny här några timmar i veckan vilket underlättar väldigt mycket för mig! Så tisdagar och halva fredagar är jag ledig. Superskönt! Så imorgon blir det ett träningspass med min host mom på gymmet. Sedan blir det till att jobba. Men det känns riktigt skönt att få komma ut och göra en massa!

I helgen fyller min mamma jämt och min syster fyller även hon år. Det känns riktigt tråkigt att inte få vara hemma och fira med dom. Men nu är det som det är och jag tror att det blir bra i alla fall! Min syster sa även att om jag inte är hemma nästa år då hon fyller 18 så skulle jag tydligen få spö, vi får se hur det blir med det! Om inte annat får jag återgälda henne på något sätt!

Nej, nu blir det godnatt. Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0