Tillbaka i Pittsburgh

Nu var det ett tag sedan jag skrev ett inlägg, men jag har varit upptagen! Nu är jag tillbaka i Pittsburgh. Jag har precis packat upp mina grejor så nu väntar snart sängen. Jag har haft en otrolig vecka och den har gått väldigt fort! Vi har varit på flera vandringar, åkt runt i bilen uppe på Skyline Drive och sett ut över bergen (bilder kommer), varit på vattenland och gjort en massa andra roligheter. Igår åkte vi ifrån Massanutten där vi bott och vi åkte istället till Washington DC för att träffa min host family's vänner. Det värsta med turen dit var att innan Washington fick vi sitta i bilkö i 2 timmar. På den tiden kom vi endast 11 miles, vilket motsvarar ca 17km. 

Jag har även fått provat lite ny mat under denna vecka, fick prova Afghanistansk mat och Libanesisk mat. Båda var väldigt bra måste jag säga! Jag vill deffinitivt prova det fler gånger.

Jag får skriva mer imorgon, men nu blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0