Söndag 24 Oktober

Hej på er!

Idag tog jag den äldsta pojken för en tur in till staden medan den yngsta tog en nap. Tänkte då fick jag lite sällskap och föräldrarna fick lite tid att packa upp från veckan. Det första vi gjorde inne i stan var att köpa Guitar Hero 3 och sedan gick vi till Dunkin Donuts. Tänkte att jag skulle bjuda honom på en donut, det är ju trots allt en stor favorit hos honom. Självklart blev det en för mig också och en ice tea. Han ville också kolla lite på bussar så så blev det. På vägen hem passade vi på att gå förbi brandstationen så att han skulle få titta på brandbilen. Han älskar verkligen brandbilar! Han fick titta på alla lysen och blev även tillfrågad om han ville sitta på sätet, men han vågade inte. Nästa gång kanske. Förra gången blev han också tillfrågad, men han ville inte då heller. Så den gången passade jag på att sitta istället. Så vi har haft en väldigt mysig eftermiddag idag. Tänkte att det kan vara viktigt för honom att få lite ensamtid också. Nu tänkte jag spela lite Guitar Hero och sedan ska vi gå in till stan igen för att käka middag.

Jag hoppas att eran dag har varit bra! 



Fredagen innan jag åkte på semester blev det ett köp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0