Lördag 2 Oktober

Hej på er!

Jag hoppas att allt är bra med er där hemma. Med mig är det bara bra faktiskt, i alla fall som livet känns just nu. Men jag lovar imorgon är förmodligen allt upp och ner. För imorgon är jag hel ledig. Det är alltid då alla känslor kommer igen! Men imorgon har jag faktiskt tänk att försöka börja plugga lite körkorts teori, för nu vill jag ut på vägarna! Jag som trodde att jag var klar med teorin, tji fick jag!

Idag jobbade jag från kl 10-15. Det gick rätt bra, pojkarna var hyffsat lugna, men ibland får man allt klaga. Efter att jag tagit hand om pojkarna gick jag upp på rummet och tog det lugnt i två timmar, sedan gick vi alla till "Bonfire". Det var en brasa i närheten, där dom hade massor av grejor för barnen. Dom hade även en massa mat och barnen fick rida på ponnys. Den minsta gjorde det, men inte den äldsta. Han var mer intresserad av att springa runt och leka. Väl hemma hjälpte min host dad att fixa min telefon. Så nu kan jag ringa och sms:a, toppen!

Visade även en massa klipp på youtube och även ett från ett svenskt program. Dom tyckte att det var riktigt roligt. Här är ett av klippen. Jag är helt fascinerad och skulle själv vilja göra samma sak! Eller vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0