Fredag 15 Oktober

Hej på er!

Ikväll har jag jobbat halvdag, blev att jag under morgonen sprang in till stan för att posta ett paket. Passade även på att göra ett annat ärende som jag ska berätta om senare. Nu ikväll ska jag faktiskt ta och packa lite grann. För imorgon ska jag åka iväg med familjen på semester. Vi ska åka till State of Virginia. Jag vet själv inte alls riktigt vart vi ska vara eller hur det ser ut. Men det verkar som att vi kommer att bo på ett bra ställe. Vi skulle ha en egen lägenhet i alla fall. Så vi kommer att bli borta en vecka, det känns väldigt spännande måste jag säga! Imorgon blir det en tidig morgon och tror att det blir ca 4 timmars bil tripp.

Hur har ni alla det där hemma, har hört att ni haft snöstorm. Här har vi absolut inte haft något sånt, men det börjar däremot bli lite kallare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0