En underbar dag

Det har varit en helt otroligt fin dag här idag! Då jag började kl 1 bestämde sig min host mom för att hon ville ta med sig den äldsta pojken medans hon skulle gå på Fedex för att faxa några papper, då skulle jag lägga den minsta för nap. Men sedan bestämde hon sig för att vi alla 4 skulle gå in till stan. Solen var på topp och vädret rätt varmt, tillräckligt för att kunna gå i t-shirt och shorts. Efter hennes ärende gick vi alla in på donkin donuts och köpte varsin donut, den som jag valde smakade väldigt bra. Pojkarna var dessutom väldigt nöjda, men det dom var mest nöjda över var utsikten från fönstret, vilket var över bilar, bussar och lastbilar. Dom var väldigt nöjda!

Väl hemma gick jag och lade den minsta för nap, klockan var redan 3 då, så väldigt sent för en nap. Men bättre sent än aldrig. Sedan satt jag med den äldsta och läste lite böcker och lekte, väldigt trevligt. När den minsta vaknade blev det lite lek ute och sedan gick vi alla in till stan för att käka middag. Blev en helt fantastisk dag och det är verkligen underbart att kunna gå in till stan och gå ut och äta.

Nu sitter jag och surfar lite, har fått för mig att jag vill köpa ett Playstation 3, får se hur jag gör. Igår då jag såg första NHL matchen fick jag för mig att jag ville bli kung på att spela NHL på PS3, så det kan hända att det blir ett köp. För jag hoppas att det inte är någon skillnad förutom priset med att köpa det här eller hemma. Men nu först blir det att se på dagens idol. Sedan imorgon blir det en tidig morgon för jag ska följa med familjen till simskolan, det är även där gymmet finns, så istället ska jag träna. Längtar redan!

Hoppas ni alla haft en bra dag, det har i alla fall jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0