Äntligen framme

Nu har jag fått lite ensam tid, klockan är strax efter 10 här. Pojkarna har gått på högvarv idag! Bilresan gick faktiskt riktigt bra, måste säga att dom skötte sig riktigt bra! Men då vi väl kom på plats har dom sprungit runt och rört i allt, hoppat, sparkat, tänt lampor, stängt av tvn ja allt man kan tänka sig! Så vi har behövt vara 3 st vuxna för att ha någolunda koll på dom. Känner mig helt slut nu, jag hoppas verkligen inte att alla dagar kommer att vara såhär. Men jag tror att morgondagen kommer att bli mycket bättre, det tvivlar jag inte på! Det är nog bara att dom båda är så exalterade och allt är nytt.

Nu ska jag nog ta och se på någon serie så att jag får lugna ner mig lite grann, det kan verkligen behövas!

Kommentarer
Postat av: Johanna Persson

Hej Lisa! Det later som att du har ett fullspackat men valdigt roligt liv dar borta i staterna. Trivs du? Har du traffat nagra andra Au Pairer dar? Just nu befinner jag mig i Singapore och har varit borta i lite drygt tva veckor nu. Det ar faktiskt valdigt trivsamt har i varmen. Jag har aven pratat med en del familjer men det verkar som att de flesta missar att jag ar bortrest nu och behover en Au Pair ganska pa direkten vilket ar lite trakigt. Hoppas du har det jattebra! Massa kramar Johanna

2010-10-19 @ 09:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0