Onsdag 24 November

Hej på er!

Imorgon är det thanksgiving! Det känns så himla roligt att få uppleva det, speciellt då man fått se en massa på tv osv. Dom flesta familjer fixar allt hemma, och jag har hört att det tar väldigt lång tid att fixa. Men vi ska åka ut och äta thanksgiving dinner. Så jag får prova alla dom amerikanska grejorna. Som sweet potatoes, mashed sweet potatoes, pumpkin pie, minced meat, ja massor av olika saker. Det ska bli väldigt spännande. Idag kom Davids mamma med sin sambo hit och ska stanna här hela helgen. Så imorgon åker vi alla + Claires faster och äter middag. Till helgen har pojkarna deras födelsedags kalas. Jag fick höra av Claire att imorgon behöver jag inte direkt jobba, så det känns väldigt skönt måste jag säga. Jag ska egentligen jobba imorgon, men man tackar ju inte nej till att få vara ledig.

Vi hörs mer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0