En annan vändning

Hej på er!

Gissa vad jag har gjort idag!? Det var meningen att jag och Claire skulle åka och kolla på två colleges. Men vi kom fel två gånger, och den tredje gången som vi skulle försöka kom vi fel igen. Eftersom den vägen tog oss till IKEA bestämde vi oss för att åka dit istället då jag längtat så efter att åka dit. Det är helt knasigt hur mycket svenska grejor dom faktiskt säljer där! Dom säljer sill, matjesill, gravad lax, ja allt möjligt. Blev inget av dom som vi tog med oss hem, men det blev mer shopping på mat sektionen än vad jag någonsin gjort hemma. Jag kan säga att jag var som ett barn på julafton! Sprang runt mellan hyllorna, tror att Claire tyckte att jag såg rätt rolig ut :) Men det här fick vi med oss hem:


Det är inte den bästa bilden, men man ser det viktiga. IKEA!



Jag har surrat om pepparkakshus och att hemma kan man köpa dom färdiga,
och här hittade vi dom.

Helt otroligt hur mycket man kan köpa! Punchrullar som det dessutom står att dom är
gjorda i Örnsköldsvik, Västerbottens ost, Singoalla, Delicatobollar,Nyåkers julmust,
ljus sirap (fanns även mörk), Glögg, bilar, Daim, Gräddsås och
Kola snören. Pojkarna blev överlyckliga för bilarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0