Hawaiian Tropic Self Tan Crème

Jag har nu provat Hawaiian Tropics Self Tan Crème i 3 dagar. Jag har använt den efter att jag duschat. Först tyckte jag att lukten var helt okej, rätt bra faktiskt. Konsistensen vad jätte härligt och den går väldigt lätt att smörja in! Färgen blir dessutom inte fläckig.

Men jag måste påpeka att man måste verkligen tvätta händerna efter att man smörjt in sig! Min lillasyster fick hjälpa mig att smörja in ryggen (för det är ju nästan omöjligt att göra det själv). Efter att hon gjort det dom två första gångerna insåg hon att hon trots allt borde ha tvättat händerna. Hon var nämligen alldeles orange på händerna. Stackarn!

Jag tycker att den här bus produkten var riktigt bra, men som många andra bus produkter så kommer den typiska lukten i alla fall. Tyckte dagen efter att det faktiskt luktade lite som man solat solarium, tur nog så luktar det inte så mycket!

Vad tycker ni om resultatet?


Innan första appliceringen.

Morgonen efter första appliceringen.

Efter andra appliceringen.

Efter tredje appliceringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0