Godnatt

I'm still alive! Blir bara en väldigt kort uppdatering nu ikväll. Är så fruktansvärt trött! Huvudet bara värker och hänger inte riktigt med! Kom faktiskt på mig själv att jag saknar att blogga. Det är ju som faktiskt väldigt roligt att få skriva av sig lite!

Jag har laddat upp bloggen nu med massor av bilder. Så ni har en massa roliga inlägg att se fram emot! Har varit ganska flitig med att fotografera, dock lite sämre på att faktiskt blogga och lägga ut det som jag ska. Det blir så då man blir bekväm! Man skjuter liksom fram på saker hela tiden!

Något som har hänt sedan sist är att jag faktiskt har börjat med ansökan till au pair. Det är ett stort framsteg! Började även nu ikväll med brevet och det känns verkligen som en utmaning! Får berätta mer imorgon. Känner att jag har massor som jag vill berätta. Men jag kan inte sitta här hela kvällen för jag hade tänkt börja tidigare imorgon, dvs innan kl 8!

Imorgon väntar massor av bilder, även lite vad som väntat i min brevlåda!
God natt och sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0