Shopping

Jag har märkt att det kan vara väldigt farligt att vara sjuk, eller överhuvudtaget att sitta vid en dator. Fick ett mail från elf. Och för er som inte vet vad jag pratar om så är det ett make up märke med väldigt billigt smink som ska hålla hög klass. Jag har själv inte provat deras produkter men jag har hört väldigt bra om dom.

Så när jag idag fick ett mail från dom att jag fick 20% rabatt på deras studio makeup kunde jag självklart inte motstå erbjudandet! Så jag beställde snabbt hem deras mineral infused face primer, mineral eyeshadow, minty lip gloss, therapeutic conditioning lip balm, lip primer and plumper och även en waterproof lengthening and volumising mascara. Så nu blir det väldigt spännande att få prova något nytt!

Känner du dig också nyfiken på deras produkter? Besök i så fall Eyeslipsface.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0