Torsdag 24 Juni

Godmorgon!

Igår blev det tyvärr aldrig något inlägg, var väldigt upptagen. Jag hoppas att dagen blir en bättre dag med fler inlägg. Igår blev det självklart jobb, även en tur på stan för att inhandla nödvändigheter även ett köp av en klänning blev det. Köpte också en riktigt cool vinbox som ni ska få se. Väl hemma blev det grillat, mums säger jag bara!

Träffade även Tijana för en fika i hamnen. Eller fika och fika, en glass rättare sagt! Tog för ovanligheten med mig min kamera så har lite bilder att visa.


Underbara Tijana med våra väldigt goda glassar!

Ett nybygge i hamnen.











Kunde inte låta bli att visa denna bild, ser helt crazy ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0