Tisdag 22 Juni

Godmorgon!

Nu sitter jag på jobbet och har precis fikat och nu väntar en förhoppningsvis väldigt arbetsfull dag! Dom senaste dagarna har det inte funnits allt för mycket att göra, så nu vill jag ha något att göra så att tiden går åtminstone lite snabbare! Idag har jag även en klipptid och sedan väntar ett pass på friskis och svettis.

Jag sa först nej till mina arbetskompisar då dom försökte få med mig på friskis. Dom har nämligen försökt sig på det vid ett flertal tillfällen utan att lyckas, men igår så sa dom något som lockade mig. Gissa vad! Jo det skulle vara ett helt träningspass med bara Michael Jackson musik, så självklart får man inte missa det! Så lättlurad är jag! Så ni som bor i övik och inte har något bättre för er eller känner för att göra av med lite energi så är det ett medel pass på Vikingavallen kl 18.30. Passet är dessutom gratis, så det kan inte bli bättre än så!

Här är två av mina favoritlåtar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0