Massor av skruvande!

Goddag och godkväll!

Idag har varit en lite intressant dag. Hade inte så mycket på jobbet att göra idag, så det blev för mig att sätta ihop hurtsar från ikea. Vilket betydde massor av skruvande, vilket jag faktiskt tycker är väldigt roligt! Dock lyckades jag få skavsår i handen. Så idag då jag skulle duscha fick jag faktiskt duscha med en hand och det kan jag säga är mycket svårare än vad man kan tro!

Imorgon så blir det jobb, tänkte bara jobba halvdag och sedan åka till dagis för att hämta ett papper och knäppa lite bilder med barnen. Längtar tills jag får träffa dom imorgon! Sedan efteråt blir det faktiskt en tur till sommarstugan för städning, för på fredag kommer mäklaren dit för att titta. Känns faktiskt riktigt tråkigt att den ska säljas, men den utnyttjas inte som det borde så det är nog lika bra! Ska försöka ta lite bilder då som jag kan lägga upp imorgon.

Nej nu ska jag ta och sova, sov så gott!



Såhär blev det efter att jag satt ihop dom!

Här är blåsan som jag lyckades få efter att skruvat en hurts, hade bara 3 kvar vid
det laget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0