Torsdag 22 Juli

Tjabba, tjena, hallå!

Idag har varit en rätt seg dag. Vaknar som vanligt väldigt sent som i sin tur resulterar till att jag är vaken rätt länge också. Men jag har nog alltid varit en kvällsmänniska, så det passar mig utmärkt! Men idag har jag i alla fall varit rätt duktig, jag har fixat maten idag. Det var ju inte den svåraste maten, så ni kan nog nästan gissa vad det var. Okej, jag hjälper er! Det var tacos. Väldigt gott och enkelt.

Ikväll skulle jag kunna tänka mig att det blir filmkväll då jag för två dagar sedan var och hyrde ett par filmer. Jag skulle även kunna tänka mig att det blir en sväng på affären då jag är sugen på att prova mitt nya bankkort!

Men ni får ha en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0