Ny beställning

I måndags gjorde jag en ny beställning från E.l.f makeup. Mina andra beställning därifrån. Fick idag veta att dom skickat iväg produkterna, så jag borde få dom under nästa vecka! Det är alltid lika spännande varje gång man har beställt något och sedan springer man runt och väntar och är alldeles ivrig.

Denna gång blev det en lite större beställning än sist och även mamma ville lägga till lite saker som hon ville ha. Dessa kommer att bli mina förhoppningsvis under nästa vecka!




Makeup borstar. Dom kostade vardera 18.30 kr, vilket är sjukt billigt! Hoppas att dom är
någolunda bra!


Det blev även ett rouge, lös ögonfransar, läppstift och en till borste. Sammanlagt
gick min beställning på 220 kr + frakt. Mycket smink för lite pengar enligt mig!
Eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0