Torsdag 19 Augusti

Hej alla underbara!

Började för två dagar sedan att skriva ett inlägg. Hade nästan skrivit klart, men då började den otåliga familjen att skrika så då var det bara att ge sig direkt. Sedan dess har jag inte riktigt hittat tillfälle till att skriva. Tänkte göra ett snabbt inlägg nu. Dom senaste dagarna har jag varit och spelat mini golf med familjen, total städat i mitt förråd och mina lådor. Tänkte att det var på tiden, fast hade en lite baktanke med det också. Tyckte att det var lika bra att få lite mer koll på vad jag äger för skräp om det är något som kan tänkas behövas ta med till USA. Kom i alla fall fram till att jag trots allt vill ha med mig mina skridskor, dom väger inte allt för mycket. Så jag hoppas att det blir mycket skridsko åkning!

Ikväll kommer Emelie, Jonas och Tobias förbi hos mig för att ha en spel/film kväll. Jag tror att det kommer att bli väldigt roligt! För övrigt lämnade jag min familj för att stanna hemma. Tror att jag surrat om att jag ska iväg till Stockholm med familjen, men efter lite funderande kom jag fram till att jag hellre ville stanna hemma. Vänner är väldigt viktigt, så tänkte utnyttja varenda sekund!

Nej nu ska jag börja dra mig hemåt, ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0