Onsdag 25 Augusti

Godmorgon!

Sitter just nu på jobbet, men som vanligt finns det inte allt för mycket att göra. Så tänkte passa på att göra ett inlägg. Idag har jag varit på hälsokontroll för au pair. Så klockan 8 var jag ute i Själevad. Hälsokontrollen gick alldeles utmärkt och när den var klar så passade jag på att fråga läkaren om det fanns någon möjlighet att man skulle kunna få göra ett allergi test då jag anar att jag kan vara allergisk mot katt (tänkte att det är lika bra då familjen i USA har en katt). Hon sprang iväg och kollade och det visade sig att det gick alldeles utmärkt. Så vi bestämde oss för att även göra ett test på hund, mjölk och gluten. Ett blodprov senare så var det klart, får resultatet förmodligen på fredag annars blir det till veckan.

Igår var jag också på vårdcentralen i Själevad, fast då var det angående att göra ett tuberculos test. Det svaret får jag på fredag.

Nu medan jag har tråkigt på jobbet såg jag en sida som jag tänkte tipsa er om. Blev hur glad som helst, fast egentligen borde man väl kanske inte bli så glad då man kan shoppa ännu mer! Men i vilket fall tänkte jag tipsa er! Kicks har nu öppnat en webshop där dom säljer alla möjliga märken. Allt ifrån M.A.C, Make Up Store, Smashbox till Clinique. Och ja som ni fattar finns det massor av märken. Det är en väldigt bra sida för oss uppe i norrland som inte har tillgång till en del av dom produkterna. Så den tycker jag att ni ska kika in på!

Nu ska jag återigen gå och kolla om det finns något att göra. Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0