Lördag 28 Augusti

Jag börjar lite smått förstå att jag snart ska åka, för då jag tänker över hur lite tid det finns dom här 2 veckorna så börjar jag bli väldigt stressad! Men även fast det just nu känns konstigt att jag ska åka så tvivlar jag inte en sekund på att jag kommer att ha det bra. Även om jag nu skulle mot förmodan hamna i en dålig familj så kommer jag inte att ge upp i första taget. Jag kommer att kämpa!

I alla fall så sitter jag nu och ska göra lite beställningar på internet. Kom på att jag även måste beställa en present åt min lillasyster. Funderar även på att köpa en åt mamma på samma gång. Men i vilket fall så måste en lite resväska, schampo, balsam, present åt syster och böcker åt pojkarna inhandlas. Det börjar att kännas som att pengarna bara springer iväg. Men jag får trösta mig med att det är nödvändigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0