Lisa Tipsar

Jag berättade tidigare att jag nu har börjat med en ny kategori. Och den första produkt (om man nu kan kalla det för det) är en borste från Make Up Store.

Det är en glob borste för att lätt få till den snygga makeupen! Vet inte exakt vad den heter men det står 109 på borsten. Och jag kan verkligen lova att denna borsten är helt underbar! Den gör jobbet SÅ mycket enklare och snabbare. Det säger bara swisch och swosh så är man färdig! Så om du känner för att investera i en dyrare borste så rekommenderar jag verkligen denna! Utan den hade jag inte alls varit lika bra på att sminka mig och jag lovar att vem som helst kan bli bra med en sån här borste! Den gör helt enkelt jobbet åt en!


Då jag köpte den har jag för mig att den kostade 185 kronor och det är den väl värd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0