" Katten Kattis "

Igår blev det filmkväll hos en av mina klasskompisar. Kan man fortfarande säga klasskompisar då man tog studenten förra året? Fast jag anser dom nog fortfarande som mina klasskompisar.

I alla fall så hade vi väldigt trevligt och det var verkligen roligt att få träffa dom igen. Och med dom menar jag Elin, Erika och Tijana. Fast Tijana var det inte alls lika länge sedan jag träffade som med Erika och Elin. Erika och Elin hade jag inte träffat sedan i somras, så det var verkligen på tiden!
Vi såg på New Moon, pratade, lekte med Elin och hennes killes katter som var väldigt söta! Tijana som är rädd för katter blev tillslut kompis med katterna och den ena av dom fick just namnet "Katten Kattis" som vi tyckte var väldigt roligt!

Hoppar verkligen inte att det blir lika länge till nästa gång jag får träffa dom! Fast Tijana och jag ska träffas om någon vecka då jag ska hälsa på henne i Luleå, det kommer att bli galet roligt!
Kom på att jag trots allt inte knäppte så många kort igår, hade några kort på katterna och Tijana. Men vet inte om jag får lägga upp dom, så dom får vi ta en annan gång.
Har inte lagt upp några kort på mig så då får dom bilderna passa bra nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0