Har du mens?

Hejsan!

Nu sitter jag på jobbet, eller ska rättare sagt säga fortfarande. Är på mitt andra jobb så ej dagiset. Känner mig så irriterad och vet inte varför.

Ni ska få höra en rolig konversation mellan en kille på jobbet och mig.
Jag: Jag känner mig så irriterad!
Killen: Varför det?
Jag: Jag har ingen aning!
Killen: Har du mens?
Jag: Ja, det har jag faktiskt.

Sedan började jag, killen och två andra arbetskompisar att skratta. Men ibland kan man bara inte förklara varför man är irriterad. Och jag brukar inte vara på dåligt humör då jag har mens. Konstigt! Nu ska jag återgå till jobbet. Vi hörs senare och ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Linn

Så sant! Ibland kan man bara inte förklara irritationen! Jobba lugnt!:) KRAM

2010-04-19 @ 20:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0