6 April

Nu var det några dagar sedan jag skrev sist, och det var verkligen inte meningen! Hade faktiskt tänkt att lägga upp bilder från promenaden som jag tog i lördags, men det blev aldrig av. Jag har helt enkelt inte suttit så mycket vid datorn.

Imorgon blir det jobb på dagiset, vilket jag tycker känns väldigt roligt! Barnen är så himla gulliga, så det blir bara roligt! Fast jag vet att jag kommer att vara helt knäckt då jag kommer hem. Efter dom första 3 dagarna blev jag ju trots allt väldigt förkyld. Så jag hoppas att jag vant mig lite mer nu, eller åtminstone att mitt imunförsvar kan stå emot!

Men nu blir det faktiskt sängen för min del. Så vi hörs imorgon!
Sov så gott! Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0