Ipad

Hej på er!

Nu har jag nästan nyss kommit upp, eller en halvtimme sedan. Måste säga att jag känner mig sjukt trött efter en arbetsdag. Det är ju trots allt bara en vanlig 10 timmars arbetsdag, fast idag från 9-7 istället för 8-6. Fast jag tycker att det har varit en rätt rolig dag. Visade Claire hur man bakar svenska bullar. Så jag sa till henne hur hon skulle göra, så hon fick sköta allt själv. Dom har alla blivit helt förälskade i bullarna, så hon ville verkligen veta hur man bakar dom. Sedan blev även mina egna chicken nuggets en höjdare bland föräldrarna. Det var meningen att det bara skulle vara jag och pojkarna som skulle äta. Jag insåg dock väldigt snabbt att det kanske var mer än tillräckligt för alla. Så istället åt vi alla tillsammans. Om ni undrar vad det är för speciellt med dom så är dom gjorda med parmesanost, rice krispies, salt, peppar och olja. Självklart ägg och mjöl också.

Nu ikväll så kommer snart Emma och hämtar upp mig då hon, jag, hennes pojke som hon tar hand om och deras första au pair ska åka på bio. Nu var det faktiskt ett bra tag sedan sist. Men bio är aldrig fel, får bara piggna till lite då jag är tröttare än tröttast!

Får inte glömma rubriken! Skriver för första gången ett inlägg på min ipad. Himla roligt! Jag har haft den i en månad snart, om inte exakt en månad. En underbar liten sak, ett av dom bästa köpen enligt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0