Tisdag 24 Maj

Hej på er!

Jag är väl medveten om att jag har blivit urkass på att skriva inlägg. Jag är upptagen till 1000, har jag inte plugg så umgås jag med Emma eller så har jag en massa andra saker som behöver göras! Idag är det tisdag, vilket betyder att jag har min klass och som också betyder att jag måste lämna in min 5 sidiga rapport. Tro det eller ej, men jag skrev faktiskt klart det mesta igår kväll, satt uppe till kl 2. Det som återstår nu är att justera det hela. Eftersom vi inte behöver ha någon bok till denna kurs skriver våran lärare materialet åt oss, vilket jag inte alls tycker om. Så igår beställde jag boken som vi skulle kunna ha till klassen. Jag köpte en på amazon.com som var använd, men i skicket nytt för 20 dollar med frakt, vilket jag tycker känns värt då jag får läsa om vad det handlar om. För just nu har jag inte en aning om vad microeconomics betyder!

Jag hoppas att allt är bra med er där hemma, ni får gärna kommentera och säga vad som händer där hemma!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej vännen! Det låter som du har en del att göra på dagarna. :) Just nu ligger jag i hotellsängen i Sundsvall, jag har skola dessa dagar (måndag-torsdag). Imorgon är det dax för första provet, jag är lite nervös, men jag hoppas att det kommer gå bra. :) På fredag ska jag, Jonas och Tobias eventuellt på bio, vi ska se baksmällan 2. Jag hoppas att den är bra. :) Hoppas allt är bra med dig. Jag saknar dig min vän, men nu är det inte så länge kvar tills vi äntligen ses igen! :D Puss&Kram <3

2011-05-24 @ 18:05:52
URL: http://emelieromin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0