Tisdag 10 Maj

Idag har jag haft en ledig dag. Det har verkligen varit helt underbart, varmt och soligt har det dessutom varit! Dagen har bestått av lunch med två svenska tjejor som också är au pairer här. Emma och Susanne heter dom. Det roliga är att Émma har varit här i USA exakt lika länge som jag. Vi båda anlände hit den 13 september, så himla coolt! Det är ju väldigt konstigt att vi inte har hittat varann förän nu, så jag antar att Pittsburgh är rätt stort ändå! För våran del blev det lunch på Aladdins och sedan glass på Coldstone. Efter att jag träffat dom blev det en massa ärenden och sedan hämtmat från Boston Market. Vad skulle en vecka vara utan Boston Market? Hur ska jag klara mig sedan då det är dax att åka hem? Det ordnar sig nog, har dessutom hittat recept på nätet på deras köttfärslimpa. Så jag får ta och prova det innan jag åker hem, så mamma och pappa ni kan vara beredda på att få prova det!

Nej, nu är det läggdags för mig! Imorgon kommer jag att få lite sovmorgon eftersom jag kommer att jobba senare. Så det blir tyvärr ingen Usher för mig. Men det går ju bra ändå, jag har ju redan sett honom en gång. Claire och David ska nämligen ut på Cirque de Solei för David fyller år imorgon.

Good night you guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0