Söndag 8 Maj

Hej på er!

Nu var det så himla länge sedan jag skrev att jag inte ens vet vart jag ska börja! Min syster Elin har ju som ni vet varit här på besök här i 2 veckor. Vilket var super roligt! Kortfattat så blev det mycket köpcenter, New York och Twisted Sister konsert. Jag ska självklart berätta mer om vad vi gjort. För jag tror faktiskt inte så mycket mer än det har hänt sedan jag sist skrev. Jag måste först skriva klart mina inlägg om då Tobias var här och sedan får jag lägga in dom då Elin var här. Eller så får jag blanda dom lite grann.

Idag har varit en lugn dag. Imorse åkte jag, Claire och pojkarna till affären för att inhandla grejor till middagen. Det var jag som lagade maten idag och stod för efterrätten. Idag var det nämligen morsdag och jag tyckte att det skulle vara roligt att stå för matlagningen vilket hon uppskattade. Det blev limekyckling som slutade med att det blev citronkyckling då jag glömde att köpa lime. Men det blev även det gott. Till David och pojkarna blev det kyckling, pasta och ärtor. Till efterrätt blev det vanlig jordgubbstårta. Den blev faktiskt bra! Så i stort sett har det varit en bra dag bortsett från min huvudvärk!

Nu då jag är åter hemma och allt har återgått till det vanliga borde ni kunna förvänta er mer inlägg, får bara ta mig i kragen och skriva lite inlägg! Jag hoppas att allt är bra med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0