Veckan med Tobias - 27 Mars NHL-matchen

Det var så himla coolt att få gå på en nhl match! Det var verkligen en upplevelse. Och jag tycker att vi borde ha stämningen lite mer som på nhl-matcherna. Även fast vi hemma har hejarklack som skriker hela matchen, är det väldigt häftigt då det kommer upp på tvn "Get louder" eller "Make some noise". Och då skriker verkligen alla och man får se hur folk hoppar upp och ner. Stämning är ordet! Jag har fixat lite videor och bilder, tänkte dela upp det i fler inlägg som ni får hålla utkik efter!







Utsikten från arenan.


Gamla hemma arenan för Penguins

Markus Näslund, Kjell Saumelsson, Ulf Samuelsson.






Jag och min älskade hockeytröja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0