Måndag 28 Februari

Hej på er!

Idag har jag jobbat, som dom flesta dagar. Vill ni veta vad som hände igår kväll? Det började åska och blixtra. Jag var väldigt förvånad då jag inte har varit med om att det åskar och blixtrar i februari. För det händer väl inte hemma? Första 3 blixtrarna kom vid kl 10, sedan kom det några vid kl 11.30. Trodde sedan att that was it, men inte. Sedan vaknade jag i chock vid kl 5 och kl 7. Jag tycker att det kan vara mysigt och se blixtrarna och höra åskan. Men samtidigt har jag sån respekt att jag blir rädd. Så då jag vaknade vid kl 5 var jag superrädd. Drömde dessutom en mardröm med blixtrar i, så det kändes inte alls så roligt att vakna med blixtrar och åska i verkligheten också. Men det gick ju bra det också. Här händer det inte alls så mycket annars, det blir skola imorgon och sedan måste jag göra det sista på hemläxan. Men det är bara små justeringar kvar.

Vi hörs snart igen, jag har ju en del inlägg att göra! 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Lisa!

Hur är läget med dig? :)

Kramar från Texas

2011-03-03 @ 05:13:37
URL: http://oneyeartexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0