Lördag 19 Mars

Idag blev det att jag jobbade fler timmar än vad det var meningen. Men det var pga att Claire och David var på en begravning av en 18 årig pojke. Så hemskt! Så det hela tog längre tid än det var meningen. Sedan då familjen som stannade här kom tillbaka vid kl 6 tog jag med mig deras barn (17år och 15år) till bion och sedan käkade vi. Innan filmen gick vi runt och tittade i butiker medans vi väntade på att filmen skulle börja. Blev att jag köpte 4 ljus från Yankee Candles. Dom hade rea, så blev lite köp. Filmen vi såg var Beastly, den var rätt bra faktiskt! Det roliga var att under reklamen innan filmen visade dom en trailer och det var en film med Mikael Persbrandt. Han pratade både svenska och engelska och jag satt där stolt och sa till dom att det här är svenska. Tror att dom tyckte att det var lite roligt också! Väl hemma kom den äldsta in till mitt rum och vi satt och pratade på i 2 timmar, väldigt trevligt! Så som ni säkert förstår har jag haft en bra dag, det enda tråkiga är att det har inte varit lika varmt idag. Men det har fortfarande varit soligt hela dagen! Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0