Torsdag 9 Juni 2011

Nu var det återigen länge sedan jag sist skrev. Jag har bara helt enkelt haft mycket att göra. Det har blivit mycket tid med Emma, plugga och sedan träna. Så dagarna har varit rätt fyllda. Dom kommer att bli rätt fulla resten av veckan också då jag på tisdag har prov i ekonomi klassen. Det kommer att vara grymt svårt, men det gäller att plugga på. Jag ska träffa en av tjejerna från min klass på söndag, då vi ska hjälpa varann. Och det kan faktiskt behövas!

I övrigt så rullar allt på som vanligt. Pojkarna sköter sig och tiden går bara snabbare och snabbare. På måndag har jag varit här i hela 9 månader. Tiden går verkligen så himla snabbt.

I helgen som var jobbade jag fredag och lördag. På lördag då jag slutade att jobba hämtade Emma upp mig och vi åkte och käkade och sedan åkte vi vidare hem till henne. På söndagen klev vi upp tidigare och åkte till Kennywood. För er som inte vet är det ett nöjesfält här i Pittsburgh. Ett mycket roligt nöjesfält med många roliga åk attraktioner. I tisdags tvingade Emma med mig på spinning. Om det blir fler gånger återstår att se!

Bilder från dom senaste dagarna kommer lite senare då jag glömde kameran nere i köket.

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej vännen min! Det låter som du har det bra där borta. Jag längtar tills du kommer hem, så vi får umgås och hitta på massor av saker tillsammans. Vet du på ett ungefär när du kommer tillbaka till Sverige? Blir det i september, eller stannar du ett tag till? Den här sommaren kommer nog inte alls bli lika rolig och festlig som förra. Du fattas mig! Kram <3

2011-06-09 @ 18:51:58
URL: http://emelieromin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0