Födelsedags presenter och julklappar

Jag har kommit på vad jag ska köpa till pojkarna till deras födelsedag och sedan till julklapp till dom i år. Jag tyckte att det kändes bäst att köpa allt sånt innan så att dom får öppna dom sedan. Det tar ju lite mer tid att skicka över dom hit.
Vill ni se vad jag har tänkt mig för något till dom?


Ett förkläde där dom ska få deras egna namn på. Jag tror att dom kommer att tycka det är ännu roligare att hjälpa till att laga mat och baka!


Dom älskar bussar och allt som lever om. Så dessa tror jag kommer att bli populära. Vilket paket som jag kommer att ge till vilket tillfälle återstår att se.
Så tror ni att detta kommer att bli bra?


Kommentarer
Postat av: pappa

Du kommer att skämma bort dom men jag förstår att det är lätt att göra.

2011-06-13 @ 17:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0