Tisdag 19 Juli 2011

Jag är så himla glad! Jag har bara lust att springa runt och hoppa och skrika. Så glad är jag, dels för att jag hade den sista ekonomi klassen idag. Men också för att jag klurade ut hur jag skulle kunna kolla upp betyget från förra kursen som jag tog. Jag kan säga att jag kan inte bli mer överlycklig! Gissa vad jag fick!? Jag fick A i principles of advertising, helt underbart.

Jag är väl medveten om att jag inte kommer att få det i den här kursen, för jag har verkligen inte lagt ner någon tid alls på den. Men jag bryr mig faktiskt inte ens om hur det gick. Nu är den över och det är allt som räknas. Och jag är så himla glad att jag skrev den sista uppsattsen idag, så den slutade på 11 sidor. Jag kan definitivt säga att jag blivit bättre på att ordbajsa på engelska, så stolt som man kan bli! 5 uppsattser, 3 på 5 sidor och 2 st på 10 sidor (slutade på 11 sidor båda två). Måste faktiskt säga att det är tack vare Claire att jag kunnat skriva dom, för läraren har verkligen inte gjort det lätt att skriva uppsattserna. För jag har verkligen inte vetat något alls om det som jag skulle skriva om. Det är verkligen tur att Claire jobbar inom ekonomi och att hon är bra på att förklara.

Nu ska jag sväva på dom här lyckliga molnen tills det är sängen som gäller, hoppas att ni i Sverige hade en bra dag idag! Det var dessutom länge sedan någon av er kommenterade. Men det är ju semester säg!


Syns det hur överlycklig jag är?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad kul! :) Grattis till dig! :) När kommer du hem? Saknar dig! Kram <3

2011-07-20 @ 10:13:33
URL: http://emelieromin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Grattis gumman! Du se man klarar allt bara man vill och viljan verkar du haft efter som du fick A.

Stor kram och jag älskar dig.

2011-07-20 @ 18:11:11
Postat av: Linn

Vad duktig du är Lisa!!

Längtar tills du kommer hem, då måste vi ses något! :)



Njut av tiden som är kvar nu!

Stor kram

2011-07-20 @ 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0