Fredag 22 Juli 2011

Hej på er!

Jag hade precis skrivit världens bästa inlägg, och tror du inte jag lyckas radera det? Det är inte så bra att ha bärbar alla gånger. Och nu börjar jag att bli för trött för att skriva om det hela. Så kortfattat är det supervarmt här, så jag och pojkarna har stannat inne idag. Äldsta pojken har astma, så för hans del är det bättre att inte vara ute i det super varma vädret. Dvs ca 35 grader, trodde inte att man skulle kunna säga att det kan vara för varmt! Men sticker man ut ett ben och det klibbar med en gång, då är det riktigt varmt. Annars så passade jag och den äldsta på att baka medan den minsta sovde. Blåbärsmuffins stod på schemat. Det var han som fick vara bagaren och mästare av vispen. Så mitt jobb var endast att mäta upp alla ingredienser. För att göra dom extra lyxiga gjorde vi en smulblandning och toppade muffinsarna med det. Får skriva in receptet någon gång så att ni får prova dom, riktigt goda blev dom! Och måste säga att jag är så himla stolt över hur duktig han var på att baka, han har utvecklats något så himla mycket! Han är dessutom så himla söt då han vill prova alla ingredienser innan han häller i dom i bunken. Han verkade vara stort fan av socker, mjöl och smör.

I övrigt så har jag en massa roligt planer på gång. Till veckan ska jag, Emma, Susanne och Natascha till U2 konserten, det ska verkligen bli så himla roligt. Sedan veckan därpå, den 1 augusti kommer pappa och Lina och hälsar på. Dom ska vara här i nästan 2 veckor. Längtar något otroligt mycket! Sedan en av dom sista planerna som jag har är att gå på Britney Spears konsert som kommer att bli den 19 augusti, så jag får se till att köpa biljetter bara. Tiden går fort då man har roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0