Söndag 16 Januari

Hej på er!

I helgen har det blivit mycket jobb. Det blev full dag lördag vilket betyder att jag jobbade från kl 11-21. Men jag tycker att det gick bra, det är ju trots allt lika länge som jag normalt jobbar. I lördags gjorde jag även min älskade limekyckling. Jag tyckte att den blev bra trots att jag inte hade exakt samma ingredienser. Jag kommer definitivt att göra den fler gånger här! Jag har inte alls så jätte mycket att berätta, för just nu händer det inte så mycket. På tisdag blir det ännu ett försök att åka till skolan, så jag får hoppas att jag kommer dit denna gång. Jag börjar verkligen att se fram emot att börja skolan, samtidigt som jag är lite nervös såklart!

Vi hörs snart igen, och jag har inte glömt bort att jag ska lägga ut bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0