Pappa & Linas besök - 9 Augusti

Eftersom jag hade hela dagen ledig och pappa och Lina ville shoppa så blev det så. Planerna som jag egentligen hade blev ändrade då det skulle regna. På vägen mot köpcentret började solen att skina, så istället tog vi en liten omväg och åkte upp på Mount Washington för att titta ut över Pittsburgh. Efter vi varit där blev det lite shopping. För min del blev det en resväska från Samsonite, som var mycket billigare än i Sverige. Sedan finns resten på bilder som kommer. Vi passade även på att käka middag på ett av mina favoritställen, Ichiban Steakhouse.








En superfin klänning från Abercrombie & Fitch.

Tyckte att färgen inte syntes tillräckligt på den förra, så en mörkblå klänning!

Jag fick även med mig dessa underbara skor!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sjukt snygg klänning och skor!! Jag älskar skorna! :) Det verkar som ni haft det jättebra när Tommy och Lina var och hälsade på. :) Kram<3

2011-08-28 @ 19:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0