Tisdag 26 April - Dag 4

Det var meningen att vi skulle åka iväg tidigt till ett av köpcentrena här, men eftersom biljetterna till den sista play off matchen släpptes kl 10 så blev det senare för oss. Det blev en del shopping för Elin på Ross Park Mall, men inget för mig. Efter att vi var färdiga åkte vi hem för att lämna bilen för att kunna ta bussen till downtown Pittsburgh. Där tog jag med mig Elin till ett av mina favorit matställen, det blev Qdoba som har mexikansk mat. Efter att vi käkat tog vi bussen till skolan så att jag kunde göra min redovisning. Jag var verkligen hur nervös som helst, men redovisningen gick faktiskt bra!


På vägen till Ross Park Mall.

I köpcentret fanns det bla Louis Vuitton.


Supergod nacho tallrik.



Amerikanskt klassrum.

En supernervös Lisa!

Redovisnings dax!

Här har vi syster yster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0