Tisdag 19 April

Nu var det ett tag sedan jag skrev ett inlägg. Men förhoppningsvis kommer det att komma fler av det. Jag lämnade idag in det mesta av min kurs och jag hade även prov. Därför den dåliga uppdateringen, fast kan ju fortfarande inte påstå att jag gjorde det jag skulle under veckan. Men jag jobbar ju bäst då jag får jobba arslet av mig i sista sekunden. Det har ju blivit en vana, så varför byta?

Men lite mer jobb kommer det nog att bli denna vecka, måste förbereda mig inför min presentation nästa vecka. Det ska bli väldigt roligt, eller inte. Men det kommer att gå bra! Kommer ju att ha svenskt stöd i publiken. För på lördag kommer äntligen Elin hit på besök och hon ska få vara med på mina klasser. Så nu är det verkligen nedräkning som gäller!

Jag hoppas att allt är bra med er där hemma! Jag har inte glömt bort att fortsätta lägga upp från Washington DC och från nhl matchen, med det kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0