Söndag 10 April

Hej på er!

Idag har jag jobbet, det har blivit en standard replik. Får kanske ta bort den då ni säkert ändå förstår att jag gjort det. I vilket fall har det varit en helt underbar dag här idag! Jag och pojkarna har varit ute hela eftermiddagen i det varma, soliga vädret. Gissa hur varmt det har varit här idag!? Hela 25 grader, hur perfekt är inte det för att vara i april! Jag hoppas verkligen att dagarna fortsätter i denna stil, då kommer jag att vara överlycklig!

Igår var jag på ett av våra cluster meetings och igår stod det på schemat att vi skulle gå på ett japanskt matsälle. Dom hade underbart god mat och dom gjorde den right in front of you! Super coolt! Här kommer ett fåtal bilder från middagen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0